page :1
Min : 1
max : 7

ביקורות אודות משרד עורך דין פלילי גיא פלנטר

שירן כותבת: "שירות נפלא ואנושי, מקצועיות ברמה גבוהה מאוד, הופתעתי מרמת הזמינות וההקשבה, יש זמינות מיידית תמיד, בכל זמן, כשיצרתי קשר, ענה לי גיא בעצמו מהטלפון האישי שלו, ללא סרבול של מענה של מזכירה וללא צורך בתיאום מראש, הוא פשוט הרים את הטלפון והקשיב לי מעל לשעה, באכפתיות ואנושיות שכמותה לא חוויתי מעולם בשום מקום אחר, כך גם במהלך כל התהליך כולו, הוא ליווה אותי באופן המקצועי ביותר שניתן לצפות מעורך דין וההתקשרות איתו ללא ספק הפכה עבורי את החוויה הזו להרבה יותר פשוטה, זו באמת הייתה חוויה ברמה אחרת, גיא פלנטר הוא לא סתם עוד עורך דין, מההתחלה מיד מבינים שהוא עשוי מחומר אחר, כל כך מדויק, כל כך מלוטש, ממבט אחד באתר שלו כבר מבינים שזה אדם מיוחד ומוכשר שיעשה הכל למען הלקוח שלו, אני ממליצה לכל אחד שצריך עורך דין, לחוות את רמת השירות המקצועית שלו".

דברי תודה של לוחם אש אשר יוצג ע"י משרדנו בפני בית הדין למשמעת של עובדי המדינה: "ברצוני להודות לך ולצוות המשרד על השירות היוצא דופן שלכם, על החריצות, סבלנות וההשקעה המקצועית. בזכותכם ובאופן שאתם עובדים לקחתם את התיק והבאתם לתוצאות מדהימות...".

"ברגע שקיבלתי זימון לחקירה ועד לפני שהעלילה תסתבך פניתי לעו"ד גיא פלנטר, בעקבות המלצה חמה עליו. גיא פליליסט חכם ועתיר ניסיון, מכיר היטב את גורמי החקירה והתביעה, הנחה אותי בתבונה כיצד להתנהל בחדר החקירות. זה היה Game Changer הליווי האסטרטגי והטקטי של גיא עד הפרטים הקטנים העביר אותי ממצב של חולשה וחוסר וודאות למצב של עוצמה ושליטה יחסית. כל זאת בנועם, קור רוח, רגישות וזמינות מהמעלה הראשונה. כאילו אני התיק היחיד שלו. עו"ד גיא פלנטר ועו"ד אירנה אינברג נלחמו כאריות בשימוע. אירנה, מנוסה, חריפה ונמרצת, מנווטת בים של פרטים ומקעקעת את הטענות הנגדיות אחת לאחת. הייצוג החכם והמקצועי של גיא ואירנה עשה את כל ההבדל וההר הוליד עכבר. אז אם נתקלתם בבעיה במקום העבודה, צוות תותחים מקצוענים מהשורה הראשונה, ילוו אתכם אסטרטגית וטקטית בצעדים מדויקים עד ליציאה מהבור. גיא ואירנה, תודה לכם על עצות מדויקות וניווט גאוני עד לניצחון, מומלצים בחום!".

לצפייה בעוד ביקורות בגוגל לחצו כאן

"...עו"ד גיא פלנטר ללא ספק הינו אחד האנשים היותר משמעותיים שהכרתי ונעזרתי בהם במהלך חיי..."

לצפיה בביקורת זו בגוגל לחצו – כאן.

A 5-star review in google by one of our clients: "Super professional law office with proven track record and results. It’s all about solving problems and they are absolutely up to the challenge with full dignity and discrete approach. I would recommend taking them if you want to have results!!‏".

לצפיה בביקורת זו בגוגל לחצו – כאן.

"...תודתי והערכתי לכם ולצוות המשרד, על ההשקעה, מקצועיות ושרות עקבי ומסור מתוך אכפתיות והבנה. ילמדו חבריכם למקצוע יושר והגינות, ישכילו וילמדו ממידותיכם, יושרכם ומתן שירות, ייעוץ והכוונה מתוך מקצועיות ואחריות...אני מוקירה לכם תודה מעומק ליבי ואני שמחה ושלמה עם הבחירה בכם...".

"...משרד ייחודי, בעיקר בזכות שיטת העבודה הנוהגת במשרד , החשיבה "מחוץ לקופסא" והיכולת להוביל את הלקוח, במקצועיות וביצירתיות, לחוף מבטחים. כל זאת בשקיפות, מסירות ודיסקרטיות..."

לצפיה בביקורת זו בגוגל לחצו כאן.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
למעלה