גניבה ממעסיק | גניבה בידי עובד | גניבה ממעביד: סוכנת נסיעות, 3 חודשי עבודות שירות

גניבה ממעסיק | גניבה בידי עובד | גניבה ממעביד: עבודות שירות.

גניבה ממעסיק – בעקבות ייצוג משפטי של משרדנו, סיום המשפט הפלילי ב- 3 חודשי עבודות שירות.

גניבה ממעסיק – 3 חודשי עבודות שירות.

• משרדנו מעניק ייצוג משפטי בעבירות גניבה בכל רחבי הארץ ובכל הערכאות המשפטיות.
  • בעמוד זה  אנו מציגים מקרה להמחשה בו סיים משרדנו תיק פלילי של גניבה ממעסיק שבוצעה על ידי סוכנת נסיעות בענישה של 3 חודשי עבודות שירות בלבד.

כתב האישום שהוגש כנגד סוכנת נסיעות שגנבה כספים ממעסיקה ומלקוחותיה.

• פרשה זו עוסקת בסוכנת נסיעות שהודתה בחקירתה במשטרה כי במסגרת עבודתה בסוכנות נסיעות, גנבה מכספי החברה ומכספי לקוחות החברה סכום כולל של 47,000 שקלים.
  • על בסיס הודאתה וכן ראיות נוספות, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כנגד סוכנת הנסיעות כתב אישום, המייחס לה עבירה של גניבה ממעסיק, בניגוד לסעיף 391 לחוק העונשין.

קצת על העבירה של גניבה ממעסיק.

• עבירת הגניבה מוגדרת בסעיף 383(א) לחוק העונשין, התשל"ז-1977, כאשר העונש הנקוב בסעיף 384 בגין גניבה הינו מאסר של עד 3 שנים (עבירה מסוג עוון).
  • עבירת גניבה ממעסיק מוגדרת כעבירה חמורה יותר, שכן בהתאם להוראות סעיף 391 לחוק העונשין העונש הנקוב בצידה הינו מאסר של עד 7 שנים (עבירה מסוג פשע).

הסדר הטעון שגיבש עו"ד גיא פלנטר עם הפרקליטות.

• לנוכח עוצמת הראיות שנאספו לחובתה של הנאשמת, הציבה ההגנה מטרה – לסיים פרשה זו מבלי שהנאשמת תישלח לריצוי מאסר בכלא.
  • בהתאמה, גיבש בא כוחה של הנאשמת, עורך דין גיא פלנטר, הסדר טעון עם פרקליטות מחוז תל אביב על פיו יעתרו שני הצדדים לעונש מוסכם של 3 חודשי עבודות שירות בלבד.

בית משפט השלום בתל אביב-יפו מאמץ את הסדר הטעון וגוזר על הנאשמת 3 חודשי עבודות שירות בלבד.

• בגזר דינה של הנאשמת, ציין בית משפט השלום בתל אביב  – יפו (כבוד השופטת רחל גרינברג) כי מדובר במעשה חמור, אשר באופן רגיל היה גורר גם ענישה מחמירה.
  • יחד עם זאת, פסק בית המשפט, במקרה זה קיימות נסיבות אישיות מקלות ויש מקום לכבד את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים, על אף היותו מקל במיוחד עם הנאשמת.
  • לפיכך, גזר בית משפט השלום בת"א – יפו על הנאשמת 3 חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות, מאסר על תנאי וכן חייב את הנאשמת לחתום על התחייבות כספית שלא תעבור על עבירה של גניבה ממעסיק או גניבה על ידי מורשה.
  • ב"כ המאשימה: עוה"ד גילת זיוי. ב"כ הנאשמת: עוה"ד יעל דנוך נווה, ממשרד עורך דין פלילי גיא פלנטר.

תיק פלילי פ 11131/00, בית משפט השלום תל אביב – יפו, בפני כבוד השופטת רחל גרינברג.

לקריאה נוספת.

עו"ד פלילי

ייצוג במשפט פלילי | עבירות צווארון לבןארכיון גניבה ממעבידארכיון גניבה ממעסיקארכיון גניבה בידי עובד | עבודות שירות | עורך דין פלילי בתל אביב | עו"ד פלילי בתל-אביב

ממוצע הצבעות 5 / 5. כמות הצבעות 2